En de wereld zei ja

Rank 1499 Gelezen 6 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 6
Junior   Topics 0
Hoe is de wereld ontstaan? Waar komen wij mensen vandaan? Waren de dieren er altijd al? Dit prentenboek neemt de jonge lezer mee op een prachtige ontdekkingsreis door de evolutie van het leven op aarde. De bijzondere illustraties en bruisende teksten prikkelen de nieuwsgierigheid van jonge kinderen tot aan de laatste bladzijde.

Kaia Dahle Nyhus (1990) studeerde visuele communicatie aan de Nationale Academie van
Kunst in Oslo, en illustratieve technieken op het Luzern College in Zwitserland. Ze illustreerde verschillende boeken en werd in 2011 bekroond met de Illustratie Prijs van het Ministerie van Cultuur voor het boek 'Hope, said Goose'. 'The War' (2013) werd genomineerd voor de Norwegian Critics Prize en The Nordic Council Children and Young People's Literature prize. In 2014 ontving zij voor 'Do you want to hear a secret' de NBU-debutantenprijs.

Kind & Jeugd
Fictie kinder- en jeugdboeken algemeen
Samsara
12 februari 2020
28 mei 2020

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Krista Feije

Reacties op: En de wereld zei ja