Waarom zwijgen geen optie is

Anthony Bosschem is de oprichter van Zwijgen is geen optie, een club van inmiddels 15 000 nieuwsgierige mensen die samen antwoorden zoeken op de belangrijkste vragen van deze tijd. Dat gebeurt aan de hand van live events, maar ook door middel van podcasts en video’s waarin Anthony onze scherpzinnigste wegbereiders ondervraagt over de staat van de wereld. Rudi Vranckx, David Van Reybroeck, Stefan Hertmans, Dallila Hermans, Michael Van Peel en vele anderen namen al deel aan dit verrijkende project.

Naast de reeds bestaande communicatiekanalen zal Zwijgen is geen optie nu ook, in samenwerking met Borgerhoff & Lamberigts, brieven publiceren waarin intelligente stemmen hun blik werpen op maatschappelijke hete hangijzers. In deze eerste brief neemt Anthony Bosschem zelf het woord. Hij vertelt waarom hij doet wat hij doet en waarom ook u niet langer mag zwijgen over wat er vandaag fout loopt.
Mens & Maatschappij
Borgerhoff & Lamberigts