Wakker zijn in de nacht

Met Wakker zijn in de nacht, de spiritualiteit van slapeloosheid geeft Clark Strand een nieuwe, en verrassend verlichte kijk op die soms wanhopige nachtelijke uren. Want slapeloosheid kan je behoorlijk wanhopig maken, daar kunnen heel veel mensen over meepraten... Clark Strand ontworstelde zich aan zijn slapeloosheid door deze juist te omarmen. Hij ontdekte dat dit zijn 'redding' was. Voordat kunstlicht zijn intrede deed, bestond onze nachtrust uit twee delen. De donkere uren voor de echte slaap waren bestemd voor bezinning en contact met het hogere. Daarna volgde pas de echte slaap. In de nacht voeden we onze ziel, alleen met onze gedachten en verlangens. Clark Strand maakt je deelgenoot van zijn nachtelijke avonturen en geeft je een andere kijk op de donkerste uren van de nacht.

Recensies (1)

Is Wakker zijn in de nacht het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Wakker zijn in de nacht