Wandelen in Frankrijk

Duizenden kilometers aan wandelpaden, de meest afwisselende landschappen: Frankrijk is hét wandelland. In dit boek vind je vijftig van onze favoriete bestemmingen in het hele land waar je de mooiste wandelingen kunt maken.

Bij elke wandelplek staan meerdere routes vermeld en je krijgt aanbevelingen voor campings, hotels en accommodaties die zich specifiek op wandelaars richten. Ontdek wandelroutes aan ruige kusten, over glooiende heuvels en indrukwekkende bergen, op het rustige platteland, in uitgestrekte bossen en bij oeroude dorpen en steden. Van elke route kun je een GPS-bestand downloaden. Daarnaast geven we je praktische informatie die van pas komt bij het wandelen in Frankrijk.

Dit inspiratieboek is niet te missen voor zowel beginnende als gevorderde wandelaars en liefhebbers van de Franse landschappen.

Is Wandelen in Frankrijk het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Wandelen in Frankrijk