Wat als dit het is

Rank 4147 Gelezen 160 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 158 Favoriet 8 Recensies 11
Young adult Artikelen 4 Lijsten 3 Spots 12   Topics 0

Arthur is alleen voor de zomer in New York, maar dankzij zijn favoriete musicals weet hij dat dit de stad is waar alles kan gebeuren. Hij zou dus zomaar overvallen kunnen worden door een adembenemende romance. (Alleen de vraag is: wanneer?)

Ben zit absoluut niet te wachten op adembenemende romances. Hij is op weg naar het postkantoor met een doos vol spullen van zijn ex, en daar komt weinig romantiek bij kijken.

Maar als Arthur en Ben elkaar ontmoeten bij het postkantoor, is er een vonk. Er is een tweede ontmoeting, een eerste date. Een tweede date. Maar wat als het niet werkt? Wat als Arthur te hard zijn best doet? Wat als Ben niet genoeg moeite doet? Wat als het leven niet echt een Broadway-musical is?

En wat als het dat wel is?

Wat als dit het is is een unieke samenwerking tussen Becky Albertalli (van Love, Simon) en Adam Silvera (van Op het einde gaan ze allebei dood).

Young Adult
Fictie 15+
Margot Reesink
Blossom Books B.V.
09 oktober 2018
09 oktober 2018

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Hebban lezer

Wat als dit het nét niet is?

door: Iris Windmeijer 3 likes

Wat als dit het is is het liefdeskind van bestsellerauteurs Becky Albertalli en Adam Silvera. Silvera staat erom bekend om je hart te breken, terwijl Albertalli juist zorgt voor romantiek en optimisme, dus dit lijkt een bijzonder combinatie. Wat als dit werkt? Wat als dit niet werkt? In Wat als dit...

Reacties op: Wat als dit het is