Wat ik eerder had willen weten over stress en onzekerheid

Marian Mudder gooide hoge ogen met har boek Wat ik eerder had willen weten. Over angst, zelfliefde en acceptatie (2022). De lezersreacties waren zowel inhoudelijke als in aantal overweldigend. Op veler verzoek is er daarom nu een werkboek. Over stress en onzekerheid, en vooral over hoe je daar vanaf komt.
In dit boek legt therapeut Marian Mudder in het kort de theorie uit over angst, zelfkritiek en onzekerheid, maar nodigt ze de lezer ook meteen uit er wat aan te doen. Met denk-, schrijf- en doe-oefeningen stap voor stap richting zelfliefde en acceptatie. Want alleen erover lezen is niet genoeg. Zelfliefde is een werkwoord.
Wat ik eerder had willen weten over stress en onzekerheid is een reuzenstap in de richting van zelfacceptatie en een liefde- en vreugdevoller leven.

Is Wat ik eerder had willen weten over stress en onzekerheid het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Wat ik eerder had willen weten over stress en onzekerheid