Wat is je overkomen?

Oprah Winfrey en trauma-expert Bruce Perry proberen inzicht te krijgen in mensen, gedrag en onszelf. Ze willen weg van gevoelens van schuld en schaamte en richten zich op herstel en begrip. In plaats van 'wat is er mis met je?' vragen ze: 'wat is je overkomen?' Deze verandering in onze kijk op trauma’s stelt ons in staat ons verleden te begrijpen zodat we de weg naar de toekomst kunnen inslaan. Gebeurtenissen uit onze vroege jeugd – zowel goed als slecht – hebben grote invloed op de volwassen mensen die we worden. Dit boek geeft je een routekaart voor het herstellen van relaties, het overwinnen van wat onoverkomelijk lijkt om uiteindelijk een beter en bevredigender leven te leiden.

Gedurende haar hele carrière heeft Oprah samengewerkt met dr. Bruce Perry, een van ‘s werelds toonaangevende experts op het gebied van kindertrauma. Hij heeft duizenden kinderen, jongeren en volwassenen behandeld. Gebaseerd op de nieuwste hersenwetenschap en ondersteund door meeslepende verhalen laat dit boek een nieuwe weg naar herstel zien – het toont ons het ongelooflijke vermogen om te herstellen na tegenspoed.

Redactionele recensie

Recensies (3)

Meer recensies

Is Wat is je overkomen? het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Wat is je overkomen?