Wat je ons hebt afgenomen

Jacob Reese geniet van zijn rustige leven in het pittoreske dorpje The Hollows, in Vermont. Hij runt een koffietentje en heeft de vervallen cottage die bij zijn huis hoort omgebouwd tot een vakantiehuisje, dat hij nu online verhuurt. Maar de rust wordt verstoord wanneer zijn volgende gast een vrouw is die griezelig veel op zijn ex-vriendin Laura lijkt, en die een verontrustend bericht achterlaat in het gastenboek.
Nu ziet hij ineens overal dingen die hem aan Laura doen denken: hij vindt haar muziekdoos en een geschenk dat hij haar jaren geleden gaf in het bos achter zijn huis en denkt haar zelfs een paar keer op straat te zien. Maar het kan Laura helemaal niet zijn. Want Laura is dood.
Er is maar één verklaring mogelijk: iemand weet wat er gebeurde op de avond dat Laura stierf en is uit op wraak...

Recensies (9)

Meer recensies

Is Wat je ons hebt afgenomen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Wat je ons hebt afgenomen