Waya en de wolf

Waya leeft in een winters, sprookjesachtig bos met zijn ouders. Zijn vader heeft al jaren geen contact meer met opa en oma en Waya wil graag weten waarom. Hij begint samen met zijn wolf Tikaani aan een lange zoektocht over de witte bergen naar de herberg van zijn opa en oma. Met hulp van vele passanten – zowel mens als dier – die hij onderweg tegenkomt, ontdekt hij een groot familiegeheim... Lukt het Waya om zijn familie weer bij elkaar te brengen? "En als ik met mijn neus tegen de snuit van Tikaani uithijg van het rennen, en de damp van onze adem om onze gezichten danst, zie ik in de weerspiegeling van zijn gele ogen niet meer waar de wolf eindigt en de jongen begint".

Recensies (12)

Meer recensies

Is Waya en de wolf het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Waya en de wolf