Ga je mij kietelen?

Heb je weleens een beer gekieteld? Of een krokodil? Nee? Probeer het maar in 'Ga je mij kietelen?'! Dit kartonboek met grote flappen laat dreumesen en peuters een kietelspelletje spelen met kleine en grote dieren, de liefste en de gevaarlijkste bewoners van het beestenrijk. En kijk dan snel onder de flap om te zien hoe de verschillende dieren reageren op kietelen. Kietelen is een favoriet spelletje tussen kinderen en hun ouders. Het zorgt voor veel plezier en mondt niet zelden uit in een dikke knuffel. Mies van Hout laat negen prachtige dieren de lezer aankijken, met een blik die boekdelen spreekt over hun reactie op het gekietel.

Is Ga je mij kietelen? het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ga je mij kietelen?