Weekenden aan het water

WEEKENDEN AAN HET WATER : SLAPEN AAN ZEE, MEER EN RIVIER

45 logeeradressen, geselecteerd en beschreven door reisjournalisten. Adressen in Nederland en Belgie.
Een boek met bijzondere hotels, B&B's, her en der een huisje, allemaal in Nederland en Belgie. Allemaal op niet meer dan drieenhalf uur rijden van Utrecht of Brussel, een uitzondering daargelaten.
Logeren aan het water, waarbij we ook laten zien wat je daar allemaal kunt doen. Zo gingen we natuurlijk naar de Waddeneilanden, naar de Vlaamse en Zeeuwse kust, sliepen we aan de Friese meren, gingen we op zoek langs de IJssel en de Vecht en vonden we een prive-meertje bij Brussel.
Voor de verstokte stadsliefhebbers selecteerden we een paar hotels in steden, maar wel aan het water.

Is Weekenden aan het water het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Weekenden aan het water