Wegen voor de ziel

‘Wegen voor de Ziel’ laat u zien wat elke ziel moet leren en ervaren om tot inzicht en bewustzijn te komen. Het neemt u mee op een reis door uw innerlijk en het leven, waardoor die werelden heel vertrouwd voor u worden. Geloof niets, tot u het in uzelf ervaart. Dan kunnen we de werkelijkheid niet alleen begrijpen met ons verstand, maar deze ook in onszelf ervaren zodat het ons bezit wordt. De helderheid die door ons verworven bewustzijn ontstaat verlicht ons levenspad. Het verworven bewustzijn zal ons uiteindelijk doen beseffen wie wij werkelijk zijn. We worden er ons dan ook van bewust dat het geluk dat we steeds zoeken alleen in onszelf kan worden ervaren en gevonden.

Is Wegen voor de ziel het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Wegen voor de ziel