Wellustig & ongenaakbaar

Feelgood   Topics 0
Deze exotische lovers worden gedreven door donkere passie…

Zodra Rose biljonair Xavier Valdespino in de ogen kijkt, weet ze dat hij de ware is. Toch verlaat ze hem, na een schokkende ontdekking. Als ze hem jaren later bij toeval treft, vindt ze hem nog altijd onweerstaanbaar. Tot haar verbijstering eist hij dat ze met hem trouwt. Heeft hij haar vergeven of trouwt hij haar uit wraak?

Kelly’s relatie met graaf Gianfranco Maldini wordt getekend door misverstanden. Omdat ze niet zeker is van zijn liefde voor haar, vertrekt ze uiteindelijk. Nadat hij heeft gehoord dat ze zwanger is, spoort Gianfranco haar op en neemt haar mee terug naar Italië. Maar wil hij haar of alleen haar baby?

Na de dood van haar vader en stiefmoeder blijft Penny achter met hun zoontje James en een berg schulden. Dan verneemt ze dat haar oude liefde, de schatrijke Solo Maffeiano, voor de helft eigenaar is van het familielandgoed. Hij stelt voor haar helft te kopen, op één voorwaarde: dat zij bij de koop is inbegrepen!

Deze verhalen zijn eerder verschenen.

Romantiek
Romantiek