Zomerliefdes: Griekenland

Zomerliefdes: Griekenland

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0
Wegdromen bij oogverblindend witte dorpjes onder een strakblauwe hemel... in de armen van een adembenemende adonis!

(1) GRIEKS EN ONWEERSTAANBAAR - Trish Morey
Cleo is gestrand in Londen, zonder geld of onderdak. Als de knappe zakenman Andreas Xenides haar een miljoen biedt om een maand zijn minnares te spelen, kan ze niet weigeren - onder één voorwaarde: geen seks. Aanvankelijk stemt Andreas daarmee in, tot ze afreizen naar zonnig Santorini, waar hij er álles aan doet om haar te verleiden!

(2) DIMITRI'S BRUID - Diana Hamilton
Maddie ontdekt waarom tycoon Dimitri Kouvaris werkelijk met haar is getrouwd: hij wil een erfgenaam! Diep ongelukkig vertrekt ze naar Engeland, waar hij haar tot haar verbijstering opwacht en eist dat ze mee teruggaat naar Griekenland. Dan ontdekt ze dat ze zwanger is. Dimitri is dolblij, maar kan ze met hem getrouwd blijven als hij niet van haar houdt?

(3) GEHEIME BABY - Jacqueline Baird
Phoebe was even vergeten dat haar minnaar, Jed Sabbides, niet in de liefde gelooft. Zijn kille reactie op haar zwangerschap komt dan ook als een schok. Kort daarna raakt ze hem kwijt en verliest ze ook nog de baby. Enkele jaren later staat ze door een wonderlijk toeval opnieuw oog in oog met de sexy biljonair, met naast haar een jongetje dat sprekend op hem lijkt...

Deze verhalen zijn eerder verschenen
Romantiek
Harlequin