Wen er maar aan

Wen er maar aan

Rank 1022 Gelezen 1282 Aan het lezen 24 Wil ik lezen 503 Favoriet 16 Recensies 28
Literatuur & Romans Artikelen 2 Newsroom 3 Lijsten 11 Spots 8   Topics 0
SCHAAMTELOOS, SMEUÏG EN ONTROEREND
In snedige dagboeknotities registreert de werkloze actrice M. het kleine en grote verval in haar leven. Haar puberzoon Ole dreigt het nest te verlaten en seks met echtgenoot Koos is tegenwoordig iets dat af en toe moet gebeuren. ‘Het is net als een halfjaarlijkse controle bij de tandarts, alleen dan minder vaak.’ Intussen verlangt ze vurig naar een glansrol, het liefst bij de grote regisseur Verstraete. Ze wil de wereld - en bovenal haar zoon – bewijzen dat er nog toekomst
in haar zit.

‘Hilarisch! Hardop gelachen.’ – PAULIEN CORNELISSE

‘Tragikomisch en meedogenloos, over leren leven met klein verlies. Verschrikkelijk hard gelachen. Zalig! Ook voor mannen een aanrader.’ – HUGO BORST

‘Oergeestig, genadeloos en herkenbaar voor vrouwen van alle leeftijden.’ – HANNEKE GROENTEMAN

‘Maike Meijer zorgt dat je hardop om de overgang moet lachen.’ – SOPHIE HILBRAND

‘Zó grappig en herkenbaar dat het grinniken pijn gaat doen.’ – ILSE WARRINGA

Uitgeverij Meijer
31 oktober 2020
03 november 2020

Reacties op: Wen er maar aan