Wicca

Wicca

Tovenarij in de keuken is nu mogelijk met deze unieke collectie recepten, menu’s en ideeën waarmee je je magische praktijken op je kookkunsten kunt toepassen. Tussen koken en magie zijn veel overeenkomsten: beide gebruiken diverse ingrediënten en natuurlijke krachten om iets essentieels, bevredigends en nieuws te creëren. Ons eerste wiccakookboek in deze razend succesvolle serie vertelt je alles wat je moet weten om optimaal te profiteren van het magische potentieel van wat je kookt en eet. Het is geschreven door een van de populairste wicca-auteurs, Lisa Chamberlain, en bevat 40 heerlijke, mystieke recepten van gerechten die de magische energie van natuurlijk voedsel benutten om je te helpen je doelen te bereiken. Naast complete menu’s voor speciale gelegenheden leer je ook hoe je krachtige ingrediënten kunt kiezen; hoe je van je keuken een heilige ruimte kunt maken, en nog veel meer.

Religie & Spiritualiteit
Occultisme