Wie is de Black Panther?

Wie is de Black Panther?

Gelezen 11 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 17 Favoriet 0 Recensies 2
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Spots 3   Topics 0

BLACK PANTHER IS ZIJN NAAM, WAKANDA ZIJN THUISLAND, WELKOM IN DE WERELD VAN T’CHALLA

De Afrikaanse natie van Wakanda stond tien eeuwen lang bekend als een onoverwinnelijk land vol onvoorstelbare technologische uitvindingen. T’Challa, de laatste in een lijn van krijgerkoningen, is de Black Panther, begiftigd met buitengewone snelheid en kracht, en een pak dat is gemaakt van de onverwoestbare metaalsoort waarmee zijn land groot is geworden: Vibranium. Buitenstaanders zijn nu van plan om de rijkdommen van Wakanda te plunderen, inclusief de voorraad van het zeldzame metaal. Aan het hoofd van deze brute aanslag staat Klaw, een huurmoordenaar met het bloed van T’Challa’s vader aan zijn handen. Klaw heeft een leger van superkrachtige huurlingen bij zich, allen vastbesloten om dood en verderf te zaaien in het ongerepte land.

Thrillers & Spanning , Sciencefiction & Fantasy
Luitingh Sijthoff Fantasy
18 februari 2019

Lezerswaarderingen

Artikelen over Wie is de Black Panther?

Meer artikelen

Door lezers

Week van het Beeldverhaal / Top 3 van 2019: superhelden
06 juli 2019 6 reacties
Scifi & Fantasy Café / Van Graphic Novel naar Leesboek: Wie is de Black Panther?
22 maart 2019 2 reacties
Thriller Café / Thrillers februari 2019
01 februari 2019 94 reacties
  Meer artikelen van lezers

Hebban recensie

Demi Schoonenberg VIP Club

Vermakelijk, maar niet bijzonder extraatje voor Marvel-fans

door Demi Schoonenberg op 23-03-2019

Dit boek speelt zich af in het Marvel universum en is gebaseerd op een graphic novel van Reginald Hudlin en John Romita Jr.. Het is in verhaalvorm gegoten door auteur Jesse J. Holland (1971) en biedt een nieuw platform voor de superhelden van Marvel. Naast dit boek zullen er nog meer soortgelijke boeken volgen die door verschillende auteurs zijn geschreven.

De connectie met de graphic novel...

Lezersrecensies (1)

Leuke toevoeging voor Marvel-fans

door: Minca (My Winged Books) 1 like
Dit verhaal gaat over, juist ja, de Black Panther. Voor degenen die de film hebben gezien is dit even goed een interessante toevoeging, want het volgt niet het verhaal dat aan ons werd verteld in de film. T’Challa is de laatste in de lijn van krijgerkoningen en benoemd tot de Black Panther. Zijn...