Wie is het?

We nemen je mee naar ?De bosberg?, een internaat voor jongeren in Toppegem. Hier studeren en wonen de jongeren. Meer bepaald de vierdejaars studenten: Jitse, Robin, Billie en enkele bevallige schoonheden. Het is er tof maar af en toe hebben de gasten nood aan privacy en vrijheid. Meisjes zijn dan ook stiekem welkom op hun kamer. Ok?, het mag niet maar met vrouwelijk schoon erbij is de boel een stuk gezelliger. Als er een lijk gevonden wordt in het naburige bos, gaan de poppen aan het dansen. Wie is het? Wie heeft het gedaan? Hebben de bewoners van het internaat er iets mee te maken? Waarom moord? En wat hebben drie heksen hiermee te maken? Toneel in toneel, angst, spanning en sensatie sleuren je mee. Een wereld van intrige en mystiek. Een avond plezier op het puntje van je stoel.

Is Wie is het? het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Wie is het?