Wie wind zaait

VN:

Wie wind zaait

Gelezen 350 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 101 Favoriet 14 Recensies 20
Thrillers & Spanning Lijsten 1 Spots 3   Topics 0

In het kantoor van WindPro, een bedrijf dat windmolens exploiteert, wordt een nachtwaker dood aangetroffen. Als korte tijd later een boer vermoord wordt die voorzitter is van een burgerinitiatief tegen windmolenparken, gaat rechercheur Pia Kirchhoff op onderzoek uit. De boer blijkt zoveel vijanden te hebben dat bijna iedereen in zijn omgeving verdacht is. Elke verdachte heeft zijn eigen motief – en niets is wat het lijkt. Tot er iemand moet boeten.

Literaire thriller
Oorspronkelijke titel
Wer Wind sät
Bodenstein & Kirchhoff (5)
Sander Hoving
Q
24 oktober 2013
24 oktober 2013

Een knap en kundig geconstrueerd boek

door: Mads Bruynesteyn 1 like

Acht jaar geleden begon Nele Neuhaus (1967) met het schrijven van spannende verhalen. Ze schreef onder andere een tweetal boeken waarin zij het duo Pia Kirchoff en Oliver von Bodenstein introduceerde. Pas haar derde boek met Kirchoff en Bodenstein werd opgemerkt door een grote Duitse uitgeverij. ...

Reacties op: Wie wind zaait