Moordvrienden

VN:

Moordvrienden

Gelezen 297 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 147 Favoriet 7 Recensies 19
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Lijsten 3 Spots 6   Topics 0   Leesclub

Een gruwelijke vondst in de dierentuin in de Taunus: in het olifantenverblijf ligt een menselijke hand. Rechercheur Oliver von Bodenstein en zijn collega Pia Kirchhoff vinden het bijbehorende lijk in een weiland tegenover de dierentuin. Het slachtoffer was docent en een charismatische milieuactivist, die door zijn leerlingen op handen werd gedragen – en door de gegoede burgers van de stad intens werd gehaat. Intens genoeg om hem te vermoorden?

Literaire thriller
Thriller
Bodenstein & Kirchhoff (2)
Q
02 augustus 2016
27 september 2016
9789021402086 , 9789021402093 , 9789021407128

Ann Busquart Hebban Recensent

Iedereen verdacht

door: Ann Busquart

Als in een dierentuin een menselijke hand gevonden wordt en even later het bijhorende lijk in een nabijgelegen weide, gaan Pia Kirchhof en haar collega Bodenstein op zoek naar de moordenaar. Dat blijkt geen makkelijke klus, want het slachtoffer had vijanden bij de vleet.

Daar zit meteen ook de...

Reacties op: Moordvrienden