Bozewolf

VN:

Boze wolf

Gelezen 339 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 137 Favoriet 23 Recensies 27
Thrillers & Spanning Artikelen 3 Lijsten 3 Spots 3   Topics 0

Op een warme dag in juni wordt het lijk van een zestienjarig meisje gevonden in de rivier de Main. Er wordt niemand met haar signalement vermist, en daarom is haar identiteit niet vast te stellen. Wel is duidelijk dat er een drama van jarenlange zware mishandeling heeft plaatsgevonden. Mogelijk is er een verband met de tv-verslaggeefster die op het punt stond een grote onthulling te doen. Zij ontdekt echter dat ze met zeer gevaarlijke mensen te maken heeft. En dan is er nog Emma, die zich zorgen maakt om het bizarre gedrag van haar vijfjarige dochter.

Literaire thriller
Oorspronkelijke titel
Böse Wolf
Bodenstein & Kirchhoff (6)
Sander Hoving
Q
06 mei 2014
06 mei 2014

Guy Doms Hebban Recensent

Confronterend

door: Guy Doms 1 reactie 5 likes

Bestsellerauteur Nele Neuhaus (1967) houdt ervan in haar titels te verwijzen naar beroemde kindersprookjes. Laat hier echter geen misverstand over bestaan: haar boeken zijn zuivere thrillers, Boze wolf is daar een mooi voorbeeld van. Dit is reeds het zesde deel van een serie rond het speurdersduo...

Reacties op: Boze wolf