Wij zijn Gispen

Gispen bestaat 100 jaar. Op 4 september 1916 nam oprichter Willem Hendrik Gispen een Rotterdamse smederij over. In relatief korte tijd maakte hij er een moderne metaalfabriek van. In Culemborg groeide de fabriek uit tot een innovatief bedrijf in werk-, leer-, zorg- en wooninrichtingen.
In het boek 'Wij zijn Gispen' komen de mensen achter Gispen aan het woord: van medewerkers, ontwerpers en toeleveranciers tot klanten en denkers die helpen bij de ontwikkeling van nieuwe ideeën, projecten en producten. Aan hun vakkennis en inzet dankt Gispen zijn succes. Samen vormen hun verhalen een mooie karakterschets van het bedrijf.

Is Wij zijn Gispen het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Wij zijn Gispen