Wijnland Duitsland

Culinair   Topics 0
Gerd Brabant en Marc Roovers brengen met WIJNLAND DUITSLAND hun eerste boek uit. Een inspirerend boek, dat niet alleen heel wat achtergrond biedt over de wetgeving, geschiedenis en de regio’s, maar ook elke wijnregio afzonderlijk belicht. Je vindt er specifieke informatie om elke wijnregio te doorgronden en portretten van wijnbouwers en persoonlijkheden die hen in al die jaren hebben geïnspireerd. En voor de wijntoerist of wandelaar is er in elke regio een uitgebreide wijnwandeltip, adressen van aanbevolen domeinen, restaurants en hotels. De auteurs spreken vanuit een rijke ervaring, de teksten zijn doorspekt met anekdotes en leuke weetjes. In alles zit passie en liefde voor dit bijzondere wijnland verweven. Kortom, een uniek boek om Duitsland als wijnland te begrijpen en te beleven. Nooit eerder werd wijnland Duitsland zo uitgebreid en smaakvol in kaart en beeld gebracht. Een niet te missen naslagwerk voor wijnliefhebbers en sommeliers! +

Culinair
Wijn en dranken