780x1200

Will

Rank 1773 Gelezen 4 Aan het lezen 5 Wil ik lezen 33 Favoriet 0 Recensies 0
Non-fictie Spots 1   Topics 0

'De beste autobiografie die ik ooit heb gelezen. De perfecte combinatie van het vertellen een verhaal en de wijsheid die daaruit voortkwam, en dan ook nog zo grappig.' Oprah Winfrey

WILL
door Will Smith en Mark Manson is een moedig en inspirerend boek over een van de grootste wereldsterren van deze tijd. WILL gaat over uiterlijk succes, innerlijk geluk en verbinding met anderen. En over een van de meest spectaculaire rollercoasters ooit door de wereld van muziek en film.
Will Smiths transformatie van een angstig kind in een huis vol spanning in West Philadelphia tot een van de grootste rappers van zijn tijd én een van de grootste filmsterren in de geschiedenis van Hollywood - met een reeks kaskrakers op zijn naam die waarschijnlijk nooit zal worden overtroffen - is een episch succes waarover WILL op een ongelooflijk meeslepende manier vertelt. Maar dat is maar de helft van het verhaal.
Will Smith dacht dat hij het voor elkaar had, en met reden: niet alleen zijn eigen succes was ongeëvenaard, zijn hele gezin stond aan de top van de entertainmentwereld. Maar zijn vrouw en kinderen zagen dat anders. Zij moesten fulltime meedraaien in zijn show, zonder dat ze daar zelf voor hadden gekozen. Het bleek dat Will Smith nog veel meer moest leren dan hij had gedacht.

WILL
is een boek over wilskracht, over wat je voor elkaar kunt krijgen en wat je achter je kunt laten. Will Smith werkte samen met Mark Manson, auteur van de wereldwijde bestseller The Subtle Art of Not Giving a F*ck, die het verhaal zo opschreef dat het anderen kan helpen om grip op hun eigen leven en emoties te krijgen. Weinigen van ons zullen de extreme druk kennen van optreden op het wereldpodium, maar we kunnen allemaal begrijpen dat wat werkt in de buitenwereld niet altijd werkt in je persoonlijk leven. De combinatie van oprechte wijsheid en een exceptioneel, fenomenaal levensverhaal maakt WILL, net als de auteur, tot de buitencategorie.
'Het is eenvoudig om in de materiële wereld te bewegen als je eenmaal je eigen geest hebt veroverd. Dat geloof ik echt. Als je eenmaal je eigen geest hebt leren kennen, stuwt elke ervaring, elke emotie, elke omstandigheid, positief of negatief, je gewoon voort, naar grotere groei en meer ervaring. Dat is ware wilskracht. Om vooruit te komen, wat er ook gebeurt. En om vooruit te komen op een manier waarbij je anderen met je meeneemt, in plaats van ze achter te laten.' - Will Smith

Lifestyle & Vrije tijd
Non-fictie Vrije tijd/algemeen