Win tijd door snellezen

In onze moderne maatschappij worden we overvoerd met informatie. E-mails, werkrapporten, kranten en tijdschriften schreeuwen om aandacht. En dan zijn er ook nog de boeken die je eigenlijk zou willen lezen. Hoe zouden je werk en leven zijn als je drie keer zo snel kunt lezen en je bovendien informatie beter leert verwerken en gebruiken? Je zou veel sneller kunnen leren en werken waardoor je zelfvertrouwen, creativiteit en motivatie toenemen.
Win tijd door snellezen bevat tien technieken die ervoor zorgen dat je informatie snel en met begrip kunt verwerken en langdurig kunt onthouden. Het leert je naast snellezen je focus te verscherpen, meer ontspannen te lezen en te leren, informatie voor te verkennen, je inzicht in tekststructuren te vergroten, je woordkennis te verbeteren, je houding en benaderingswijze te optimaliseren, je geheugen te trainen en breinvriendelijk notities te maken.

Is Win tijd door snellezen het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Win tijd door snellezen