Winnie-de-Poeh en succes

Roger E. Allen Stephen D. Allen

"Ik ben zo vlug mogelijk hierheen gekomen," zei De Vreemdeling. "Uil zei dat jullie een probleem hadden waar jullie mij beslist bij nodig hadden." "O, ja, Nou, 't zit eigenlijk zo," zei Poeh. "We hadden het erover dat het zo fijn was dat ik een Zeer Belangrijke Beer was geworden door de basisregels van Management te leren, en dat ik ook nog een Probleem Oplossende Beer ben geworden, maar ik heb het gevoel dat ik iets mis..." Poeh zweeg. "Ik geloof," begon hij, "dat ik iets wil gaan dóen." "Wat dan?" vroeg De Vreemdeling. "Dat is nu juist waar ik zo veronthutseld van raak," zei Poeh. "Ik wil iets dóen met wat ik geleerd heb. Ik wil... ik wil iets doen wat..." "Succesvol is?" vroeg De Vreemdeling. "Ja," zei Poeh. "Succes Vol!" "ik ook! Ik ook!" piepten Knorretje en Roe. "Jullie zijn al succesvol," zei De Vreemdeling. "Op alle mogelijke manieren." "Is dat zo?" vroeg Poeh. "Ik bedoel eigenlijk dat alles wat ik geleerd heb wil gebruiken om iets te dóen. Iets belangrijks. Iets wat een Succes wordt." "Ik weet wel iets waar je misschien wat aan hebt," zei De Vreemdeling." Het heet de SUCCES! - Formule." En zo wijst De Vreemdeling Poeh en zijn vrienden in dit boek de weg naar Succes, die Poeh al meteen met enthousiasme begint te bewandelen

Is Winnie-de-Poeh en succes het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Winnie-de-Poeh en succes