Wintertranen

''Het leven dat ik voor me zag toen ik met Stephan trouwde, was niet zoals ik had gehoopt. Ik wist dat het huwelijk geen rozengeur en maneschijn zou zijn. Maar dat ik me zo verloren en alleen zou voelen, wanhopig, immens verdrietig, dat had ik me nooit kunnen voorstellen.''
Dit bonusvervolg op 'Mijn hele leven lang' speelt zich een jaar na de epiloog af. Een winters verhaal over twee alledaagse, maar bijzondere mensen, die te kampen hebben met problemen zoals we ze allemaal kennen. Kunnen ze zich over elkaars tekortkomingen heenzetten, en zullen ze elkaar en hun liefde voor elkaar weer terugvinden?

Recensies (12)

Meer recensies

Is Wintertranen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Wintertranen