Woeste golven slaan hoog op uit zee

‘Deze bundel is er één met echte poëzie’ Aloys Oude Weernik in Gist N.L. over’Als een zwerfspin schuim ik langs jou’.
‘Al bij al een bundel die het lezen en herlezen meer dan waard is. Er zijn bijna geen vrouwelijke dichters die dit niveau halen, dus laten we hierop zuinig zijn’: tot zover Eddy Timmermans in Oostland
‘Als dichteres bezit zij zoveel persoonlijkheid en zedelijke moed dat zij zich allerminst schaamt om haar lezers deelgenoot te maken… Daarom kunnen wij haar wel beschouwen als de dichteres, die geadeld door haar woorden, een vooraanstaande plaats in de poëziewereld heeft ingenom

Is Woeste golven slaan hoog op uit zee het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Woeste golven slaan hoog op uit zee