Yang Sheng

Gestrest?
Slaapproblemen?
Spijsverteringsklachten?
Doffe huid?
De 2500 jaar oude Chinese filosofie yang sheng kan helpen. Yang sheng betekent "het leven voeden'. Met dit onderdeel van de Chinese geneeskunst stimuleer je, zonder kruiden of naalden, je lichaam om zichzelf te helen. Hoe oud yang sheng ook is, het werkt geweldig bij de problemen van ons moderne leven – van stress tot slapeloosheid. Chinees geneeskundig therapeute Katie Brindle reikt nieuwe gewoonten en technieken aan die je energiepeil spectaculair verhogen, je stressniveau verlagen en je stemming verbeteren. Telkens slechts een minuutje volstaat.
Sommige technieken zullen nieuw voor je zijn, maar ze zijn allemaal eenvoudig te leren. Dit is zelfhulp die door duizenden jaren ervaring is gerijpt. Yang sheng zal een nieuwe mens van je maken, zodat je kalm en tevreden kunt leven.
"Gezondheid bereik je niet met een uur sporten (hoewel beweging ook zeer belangrijk is) of door jezelf je favoriete snack te ontzeggen. Gezondheid is iets wat je moet voeden met een reeks korte momenten gedurende de dag. Dat zijn de yang-shengtechnieken die ik je zal leren.' KATIE BRINDLE
Manteau

Jouw recensie   Schrijf een recensie E-book prijsvergelijker

Hebban recensie

Sanne de Graaf Hebban Recensent

Een lust voor oog, geest en gezondheid

door Sanne de Graaf op 14-10-2019

Na een auto-ongeluk beschadigde de Amerikaanse Katie Brindle haar stembanden en viel haar droom om operazangeres te worden in duigen. Met behulp van de Chinese geneeskunst is het haar gelukt te herstellen. Brindle besloot zich te verdiepen in deze geneeswijze, die veel meer bleek te behelzen dan acupunctuur en kruiden alleen. Ze ontdekte dat de Chinezen door hun manier van leven ziektes...