Yoga

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Dit handboek voor lichter leven laat zien hoe yoga rust, harmonie en verbondenheid in je leven brengt. Met houdingen, maar ook met meditatie, ademhalingsoefeningen en een inspirerende filosofie. Duizenden jaren geleden ontstaan in India, en tot op de dag van vandaag springlevend.
Dit boek laat de kracht van yoga zien, in woord en beeld. Zowel voor beginners die hun eerste stappen op het yogapad zetten als voor gevorderden.
'Het Happinez Yogaboek hebben we in één ruk uitgelezen. Het geeft op duidelijke en inspirerende manier antwoord op de meest uiteenlopende vragen over yoga, zowel praktische als filosofische. Voor beginners een absolute aanrader, en voor geoefende yogi's een verrassende opfrisser. Dit boek maakt je gegarandeerd lichter.' - Derk Sauer & Ellen Verbeek (uitgever en hoofdredacteur Yoga Journal, Moskou
'Helder geschreven, prachtig vormgegeven: een mooi naslagwerk over de yogafilosofie.' - Heleen Peverelli (hoofdredacteur Yoga Magazine

Religie & Spiritualiteit
Spiritualiteit
Oosterse oefeningen (yoga, tai-chi e.d.)
Happinez
05 april 2012