Yoga meditatie

Stephen Sturgess
Ontdek yoga in de ruimste, spirituele zin, gebaseerd op de acht ledematen van yoga die de Indiase wijsgeer Patanjali onderwijst.
Leer alles over het inwendige energiesysteem dat ons aandrijft – onze prana (levenskracht), chakra’s (energiecentra), nadi’s (energiekanalen) en kundalini (krachtige energie die elk moment kan worden opgewekt).
Profiteer van deskundige informatie over uiteenlopende yogahoudingen, zuiveringsoefeningen, ademhalingsoefeningen en meditatietechnieken waarmee u verder kunt gaan dan het lichaam en een tevreden geest kunt bereiken.
Kies uit een aantal speciaal samengestelde yoga-meditatiereeksen waarmee u optimaal kunt profiteren van de vele waardevolle oefeningen in dit prachtige, inspirerende boek.

Is Yoga meditatie het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Yoga meditatie