Zeeland

Zeeland

Thrillers, reisverhalen, drama’s, intriges en anekdotes. Genoeg om kennis te maken met het talent van veertig auteurs die deel hebben genomen aan dit project. Tijdens het lezen kan het zijn dat u getroffen wordt door de verteltrant van een auteur. Achterin de bundel kunt u de biografie vinden waar eerdere publicaties vermeld staan. Zo kunt u een start maken met uw verzameling boeken van Zeeuwse bodem.

Fiona Hack (1972) heeft als hobby het schrijven van verhalen, gedichten en toneelstukken. Zolang de mens kan schrijven, schrijft hij, denkt ze. Er moeten dus nog meer mensen zijn, die net als zij, het leuk vinden om verhalen en gedichten te schrijven. Vanuit een behoefte om contact te krijgen met andere auteurs besloot ze een oproep in de media te plaatsen. Meer dan honderd auteurs hebben gereageerd. Professionele en amateurs, bekende Zeeuwen en Zeeuwen die bekend willen worden. Uiteindelijk is het werk van negenenzeventig auteurs gebundeld in een gedichten- en twee verhalenbundels. Een geslaagd resultaat van een spontaan project.

Korte verhalen , Literatuur & Romans
Poezie