Zeg Ja tegen Jouw Licht

Zeg Ja tegen Jouw Licht

Deze gedichtenbundel is om je te inspireren en inzichten te geven, om je ware essentie te vinden, en deze meer en meer te voelen, te ontplooien en te leven. De weg naar je Ware natuur.

Vanuit je essentie leven maakt je blij, lichtvoetig, creatief, zorgeloos en vredig.

De gedichten komen voort vanuit Saskia Tiemens haar eigen levenservaringen, groei en verkregen inzichten, op haar zoektocht om te ontdekken Wie ze is en dit te begrijpen.
Deze gedichten wil zij graag met je delen. Om jezelf beter te leren kennen en te begrijpen wie je Werkelijk bent.

Tevens is er een mooie meditatie te vinden in de bundel, om uit je hoofd te komen en in je Hartcentrum te zijn.

Dat de inhoud van de gedichtenbundel je mag inspireren en je bekrachtigen. De tekeningen en illustraties dragen hier ook waardevol aan bij.

Saskia Tiemens heeft gaandeweg haar leven, mede door bijzondere ervaringen buiten de fysieke realiteit om, door de lessen op deze aarde en bewust innerlijk te willen groeien, mogen leren en ontdekken wat haar pad is, zichzelf te ontdekken.

Saskia is werkzaam als energetisch therapeut, bewustzijn coach en healer.
Religie & Spiritualiteit
Spiritualiteit