dcb8c0235c61ff248a24245b79ba2c50_cache_

Zie mij

Rank 73 Gelezen 29 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 378 Favoriet 3 Recensies 2
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Spots 1   Topics 0

Toen Angela Wong, een van de populairste meisjes van de school, 16 jaar oud was, verdween ze van de een op de andere dag spoorloos. Niemand weet wat er met haar gebeurde, noch Geo, haar beste vriendin, noch Kaiser, die bevriend was met beide meisjes.

Veertien jaar later worden Angela’s stoffelijke resten gevonden in de bossen bij Geo’s ouderlijk huis. Kaiser, nu rechercheur in Seattle, lijkt de zaak eindelijk te kunnen oplossen. Angela was een van de slachtoffers van de beruchte seriemoordenaar Calvin James.

Destijds was Calvin Geo’s eerste liefde. Ze droeg zijn duistere geheimen met zich mee tot het bewijs rond zijn daden haar in de gevangenis deed belanden. Maar net nu ze op het punt staat te worden vrijgelaten, duiken er opeens nieuwe lichamen op. Ze zijn op exact dezelfde wijze omgebracht als Angela.

Het is overduidelijk: de moordenaar is op weg naar Geo, en met elke moord komt hij dichterbij. Maar de waarheid is nog verontrustender dan iedereen had kunnen bedenken.

Thriller
Els van Son
A.W. Bruna Uitgevers B.V.
16 juni 2020

Door lezers

Thriller Café / Waar kijk jij naar uit in juni?
01 juni 2020 44 reacties
  Meer artikelen van lezers

Recensies

Vakantieboek

door: deleestrein 1 like
Het boek 'Zie mij' is zeker een page turner en belooft ook de nodige spanning en verknipte personages. Vooral de personages maken dit boek, want bijna allemaal zijn ze beschadigd, niet sympathiek en vooral erg duister. Een band opbouwen of sympathie krijgen voor een persoon zit er dan ook niet in...

Prima debuut

door: Laura19907 1 like
Geo zit in de gevangenis na medeplichtig te zijn geweest aan de dood van haar jeugd vriendin Angela Wong. De dader is haar toenmalig vriendje Calvin James, Geo's grote eerste liefde. Maar Angela was niet Calvin's enige slachtoffer en als er vlak voor Geo's vroating identieke moorden worden gepleegd...