Zielenkameraden en tweeling zielen

EEN NIEUWE VISIE OP LIEFDE, KARMA EN RELATIES
De zoektocht naar liefde - en naar de volmaakte partner - is in werkelijkheid een zoektocht naar volledigheid. Met warmte en wijsheid helpt Zielenkameraden en Tweelingzielen mannen en vrouwen de spirituele dimensie van relaties te onderzoeken en nieuwe sleutels te vinden tot volledigheid en ware liefde.
U leert over zielenkameraden, tweelingzielen en karmische partners, U zult gaan begrijpen waarom u bepaalde liefdes in uw leven naar u toetrekt. En waarom zelfs het moeilijkste huwelijk een springplank kan zijn voor die volmaakte liefde waar u naar gezocht hebt.
Na een loopbaan van vijfendertig jaar als relatieadviseur vind ik Zielenkameraden en Tweelingzielen een zeer goed boek voor het openbaren van de innerlijke mysteries van de ziel en van de ware essentie van de liefde, door de begripsvolle analyse van het werkelijke leven en van klassieke liefdesgeschiedenissen.
-Marilyn C. Barrick, Ph. D.,
KLINISCH PSYCHOLOOG EN SCHRIJFSTER

Religie & Spiritualiteit
Spiritualiteit
Amethist Pers
10 oktober 2006
10 oktober 2006

Reacties op: Zielenkameraden en tweeling zielen