Zo schrijf je een goed managementboek

Rank 9708 Gelezen 0 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Een managementboek schrijven is nog steeds een van de beste manieren om jezelf als deskundige op de kaart te zetten. Dat wil jij ook, maar waar moet je beginnen? En waar haal je de tijd vandaan?
Een goed boek schrijven is moeilijk. Als het makkelijk was, dan deed de lezer het zelf wel. Maar met een goede voorbereiding zal het je lukken. Hoe je een goed idee bedenkt, hoe je een goede structuur opzet en hoe je sleutelt aan een stijl die bij je past - dat en meer lees je allemaal in dit boek.
Stop met dagdromen en schrijf jouw boek. Het is de moeite waard: je groeit niet alleen als schrijver, maar ook als deskundige. Er is maar één ding leerzamer dan het lezen van een boek, en dat is het schrijven van een boek.
Geerhard Bolte is uitgever van Uitgeverij Haystack en Uitgeverij Dialoog. Bij Haystack geeft hij samen met zijn team originele en toegankelijke managementboeken uit. Bij Dialoog helpt hij mensen hun eigen managementboek te publiceren.

Uitgeverij Haystack
01 januari 2019

Reacties op: Zo schrijf je een goed managementboek