Zoals verwacht loopt alles anders

Zoals verwacht loopt alles anders

Gelezen 11 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 20 Favoriet 0 Recensies 1
Non-fictie Artikelen 1   Topics 0
Omdenken betekent in essentie dat je van een probleem een mogelijkheid maakt. Je creëert iets nieuws dankzij het probleem, bijvoorbeeld als je de wind tot bondgenoot maakt bij windmee-fi etstochten. Daarin verschilt het van oplossen, waarmee je het probleem slechts wegneemt, bijvoorbeeld als je een lekke band plakt.
Dit praktische boek leert je wat je kunt doen als je met een probleem wordt geconfronteerd. Het is een handleiding waarmee je een probleem kunt laten verdwijnen of (in sommige gevallen) kunt omdenken. Stap voor stap laat het zien hoe je elk probleem op een constructieve manier kunt aanpakken.
Het is daarmee het missende puzzelstukje in alle boeken
over Omdenken van Berthold Gunster.
Gezondheid & Psychologie
Lev.
06 november 2018

Lezerswaarderingen

Artikelen over Zoals verwacht loopt alles anders

Meer artikelen

Lezersrecensies (1)

Omdenken, iedereen kan het!

door: Joke Zwier 1 like
Hoe je een probleem kunt ombuigen door te leren anders te denken laat Berthold Gunster zien in dit zelfhulpboek. Op een heldere manier beschrijft hij hoe je een probleem kunt indelen in waarnemingen en feiten en hoe je het vervolgens kunt aanpakken door omdenken.Hij geeft duidelijk aan, wat je ook...