Omdenken op het werk

Wat betekent werk nogal eens? Je in een kostuum hijsen, saaie vergaderingen, nutteloze procedures, verlof-uurtjes sparen,
krampachtig privé en werk scheiden, doen wat de baas zegt en zeuren over wie de koffiekopjes afwast.

Dat kan leuker en beter. Fundamenteel beter. De mogelijkheden zijn onbegrensd. Niet alleen voor hippe start-ups, maar ook voor gemeenten, de zorg, advocatenkantoren en de bakker op de hoek. Kortom, voor iedereen die werkt. Als we maar durven omdenken.

Na de succesvolle titels Omdenken, Omdenken in communicatie en Omdenken in opvoeding, bijten we ons nu vast in Omdenken op het werk. Een compact doorbladerboekje vol verhalen, voorbeelden en illustraties om je op andere gedachten te brengen. Het kan anders! Ook - nee juíst - op het werk.

Is Omdenken op het werk het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Omdenken op het werk