In Zoektocht in Hartstocht beschrijft Arno Wubben zijn reizen naar musea wereldwijd in een poging alle Rembrandtschilderijen te zien. Vol humor en cynisme volgen we hem in de nimmer vlekkenloze reis. Verrassende ontmoetingen en onverwachte gebeurtenissen in waargebeurde korte verhalen. Zijn passie trekt u mee over meerdere continenten waarbij de spanning ongemerkt oploopt bij zowel schrijver als lezer. Enige kunsthistorie wordt u niet onthouden maar de werkelijke essentie volgt in het emotionele hoogtepunt: de aanblik van schoonheid. Met verve vertaalt hij zijn gevoel in begrijpelijke woorden en geeft u het gevoel alsof u daar naast hem staat. Toegankelijke verhalen waar de lach en de traan dichtbij elkaar liggen.

Is Zoektocht in Hartstocht - Bezoeken aan Rembrandtschilderijen wereldwijd HARDCOVER het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Zoektocht in Hartstocht - Bezoeken aan Rembrandtschilderijen wereldwijd HARDCOVER