Zomeravond

Zomeravond

Rank 292 Gelezen 429 Aan het lezen 16 Wil ik lezen 347 Favoriet 10 Recensies 18
Thrillers & Spanning Lijsten 3 Spots 1   Topics 0
Lauren Martens is met haar zus Celeste en hun ouders op vakantie in de Ardèche, wanneer Celeste op een avond niet terugkeert van een bezoek aan de discotheek. Twee dagen later wordt ze gewurgd teruggevonden aan de oever van een rivier. Al snel wordt een verdachte opgepakt, Julien Fournier, maar die ontkent in alle toonaarden. Toch wordt hij schuldig bevonden en veroordeeld tot levenslang.
Twaalf jaar later is Lauren hulpofficier van justitie in Groningen als ze benaderd wordt door Nadine Dubois, een Franse journaliste die een populaire true crime-podcast maakt. Julien Fournier beweert nog steeds onschuldig te zijn en heeft de journaliste gevraagd zijn zaak te onderzoeken. Hoewel Lauren eerst geen enkele behoefte heeft om de boel weer op te rakelen, weet Dubois haar toch over te halen terug te keren naar Aubenas, de stad waar haar zus werd vermoord.

Thriller
Lauren Martens (1)
A.W. Bruna Uitgevers B.V.
20 april 2021
13 augustus 2021