Zomeravond

Rank 5616 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 22 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
Lauren Martens is met haar zus Celeste en hun ouders op vakantie in de Ardèche, wanneer Celeste op een avond niet terugkeert van een bezoek aan de discotheek. Twee dagen later wordt ze gewurgd teruggevonden aan de oever van een rivier. Al snel wordt een verdachte opgepakt, Julien Fournier, maar die ontkent in alle toonaarden. Toch wordt hij schuldig bevonden en veroordeeld tot levenslang.
Twaalf jaar later is Lauren hulpofficier van justitie in Groningen als ze benaderd wordt door Nadine Dubois, een Franse journaliste die een populaire true crime-podcast maakt. Julien Fournier beweert nog steeds onschuldig te zijn en heeft de journaliste gevraagd zijn zaak te onderzoeken. Hoewel Lauren eerst geen enkele behoefte heeft om de boel weer op te rakelen, weet Dubois haar toch over te halen terug te keren naar Aubenas, de stad waar haar zus werd vermoord.

Thriller
A.W. Bruna Uitgevers B.V.
20 april 2021
20 april 2021