Zomerhuis

Gelezen 603 Aan het lezen 10 Wil ik lezen 196 Favoriet 16 Recensies 11
Thrillers & Spanning Lijsten 3 Spots 1 Top25's 2   Topics 0

Eva geniet van de eerste gezinsvakantie met haar vriend Leon en hun zes maanden oude baby Max. Hoewel ze dol is op Max vindt ze haar leven sinds zijn komst wel erg druk geworden en daardoor heeft ze het gevoel dat zij en Leon een beetje langs elkaar heen zijn gaan leven. In het vakantiehuisje van Eva's ouders in Drenthe hebben zij en Leon eindelijk weer eens echt alle tijd voor elkaar, en voor Max. Ze ontmoeten Ron en Nienke, hun oude vrienden, die nu de camping beheren. Met elkaar halen ze herinneringen op aan vroeger, en aan Saskia, het meisje dat in hun jeugd spoorloos van het vakantiepark verdween.

De eerste week is het een onbezorgde en zonovergoten vakantie, en er lijkt geen vuiltje aan de lucht. Tot Eva op een ochtend wakker wordt en haar ergste nachtmerrie waarheid is geworden.

Literaire thriller
Uitgeverij Marmer B.V.
20 april 2017
21 april 2017

Ann Busquart Hebban Recensent

Een spannende roman

door: Ann Busquart

Lees het achterplat en je weet wat je te wachten staat: er gebeurt iets verschrikkelijks met een baby en een jarenoude verdwijningszaak wordt opgelost. Denk je. Goed mogelijk, maar voor het zover is, moet je als lezer eerst de rest van Zomerhuis door.

Naar goede gewoonte neemt Linda van Rijn je mee...

Reacties op: Zomerhuis