Zoutelande

Rank 463 Gelezen 542 Aan het lezen 13 Wil ik lezen 273 Favoriet 22 Recensies 16
Thrillers & Spanning Lijsten 2 Spots 1   Topics 0

Eline van As kijkt uit naar de jaarlijkse vakantie met haar twee vriendinnen van vroeger, Lydia en Sascha. Ze kennen elkaar van de zomers die ze als kind doorbrachten in Zoutelande en hebben altijd contact gehouden. Zoals elk jaar komen ze in september samen in de Zeeuwse plaats om te ontspannen en bij te praten.
Lydia heeft afgelopen jaar samen met haar man Gert een strandtent overgenomen en daar kunnen de vriendinnen verblijven. Het was een druk seizoen voor Lydia en Gert en het valt Eline op dat haar vriendin echt aan rust toe is. Eline zelf heeft een bewogen jaar achter de rug en kan ook wel wat ontspanning gebruiken.
Eerst lijkt dat te gaan lukken: het is mooi weer, de vriendinnen maken lange strandwandelingen en de avonden zijn gevuld met lekker eten en wijn. Toch voelt Eline dat er iets niet klopt. Komt dat door het flirtgedrag van Gert of is er meer aan de hand? En wat heeft een recente verdrinking in Zoutelande ermee te maken? Tegen de tijd dat Eline er op een gruwelijke manier achter komt wat er speelt, zit ze er al middenin. En dan is het de vraag hoe ze hier zelf nog uitkomt.

Literaire thriller
Uitgeverij Marmer B.V.