Winterwereld

Gelezen 489 Aan het lezen 6 Wil ik lezen 184 Favoriet 6 Recensies 11
Thrillers & Spanning Spots 3 Top25's 1   Topics 0

Tijdens het jaarlijkse vriendenweekend doet Lara een vreselijke ontdekking. Boos en verdrietig verdwijnt ze in de ijskoude nacht. Als Lara uren later nog niet terug is, wordt voor het ergste gevreesd. Lara van Dam verheugt zich op een knus winterweekendje met haar vriendengroep. Ze hebben een huisje gehuurd en er zijn geen andere plannen dan eten, drinken en bijkletsen bij de open haard. Maar het weekend loopt totaal anders als Lara er op de eerste avond achter komt dat haar vriend Yves is vreemdgegaan met haar vriendin Rianne, die ook mee is. Lara is woedend en wil naar huis, maar zonder rijbewijs en openbaar vervoer komt ze niet ver. Boos en verdrietig gaat ze dan maar een eind wandelen, het donkere en ijskoude bos in. Wanneer Lara niet terug komt in het huisje worden de vrienden ongerust. Yves gaat zoeken, evenals Ruben, Elke en Caroline, de oudere zus van Lara. En ook Rianne gaat in de winternacht op zoek in de hoop dat Lara haar excuses zal aanvaarden. Maar als de volgende morgen zowel Yves als Rianne niet zijn teruggekeerd in het vakantiehuisje, en ook Lara van de aardbodem lijkt verdwenen, is iedereen in rep en roer.

Literaire thriller
Uitgeverij Marmer B.V.