Zon over de heuvels

Zon over de heuvels

Rank 8693 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 10 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood Spots 1   Topics 0

Twee romantische verhalen met een vleugje mysterie... (1) DIEP WATER Sinds haar relatie drie jaar geleden stukliep, heeft fotograaf Autumn alleen maar hard gewerkt. Hoog tijd dus voor een vakantie in het hotel van haar tante, diep in de Blue Ridge Mountains. Helaas blijkt daar net een wat haar betreft zéér onwelkome gast te zijn ingetrokken: Lucas McLean, de man die haar hart brak... (2) GOLVEND GRAS Jillian ontmoet Aaron Murdock voor het eerst daar waar haar land aan het zijne grenst. Zijn hengst heet Samson, haar merrie Delilah. Volgens Aaron een gunstig voorteken, maar daar gelooft zij niets van. Tenslotte bestaat er al jaren een vete tussen hun families. Toch voelt ze zich sterk tot hem aangetrokken, en als er vee van haar land verdwijnt, wil ze dan ook niet geloven dat hij daar iets mee te maken heeft. Zelfs al wijst alles in zijn richting... Deze verhalen zijn eerder verschenen en zijn ook los verkrijgbaar.

Feelgood
Harpercollins
18 februari 2020

Door lezers

Fabulous Feelgood! / Nieuwe boeken in Februari - Waar kijk jij naar uit?
02 februari 2020 20 reacties
  Meer artikelen van lezers