Zonder jou

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0

De meeslepende debuutroman van Céla van Gastel, het schrijfpseudoniem van de zussen Chantal en Priscilla van Gastel

Mick weet dat hij speciaal is. En ooit zal iedereen dat weten. Ooit zal hij iets bijzonders doen en zal iedereen hem kennen en over hem praten…

Een overheersende moeder. Een huis met elf katten. Een piepklein zolderkamertje. Valerie is opgelucht als ze op jonge leeftijd aan haar benauwde jeugd weet te ontsnappen. Samen met haar grote liefde Oscar reist ze de wereld rond en hun liefde wordt bekroond met hun zoontje Mick. Maar Mick is niet zoals andere kinderen. Al op jonge leeftijd vertoont hij bizar en gewetenloos gedrag dat steeds verder uit de hand loopt, zodanig dat Oscar er op een gegeven moment niet langer tegen kan. Hij stelt Valerie voor de keuze: hij of Mick. Maar een moeder kan haar kind toch niet de rug toekeren? Vastbesloten Mick een kans op een normale toekomst te geven, gaat Valerie op zoek naar antwoorden. Maar ondertussen trekt Mick zijn eigen plan.

Feelgood , Literatuur & Romans
Populaire fiction algemeen