Zorg, zingeving en waardigheid

Zorg, Zingeving en Waardigheid is een boek voor iedereen: we krijgen allemaal, ziek of gezond, te maken met gesprekken bij tegenslag in gezondheid. De auteur neemt je mee op de weg die hij zelf heeft afgelegd.

In twaalf gesprekken met ervaringsdeskundigen passeren mooie universele thema's als zingeving, kwetsbaarheid, liefde, levenskracht en moed de revue. In de reflecties toont de auteur etsen van Rembrandt en deelt hij het gedachtengoed van de man die hem mateloos heeft geïnspireerd, Henri Nouwen.

Het boek past volkomen in deze tijd waarin vragen over zorg, zingeving en waardigheid steeds vaker gesteld worden.

Is Zorg, zingeving en waardigheid het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Zorg, zingeving en waardigheid