Zware botten bestaan niet

Zware botten bestaan niet

Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 0
Nadja Hermann dringt in Zware botten bestaan niet door tot in de kern van het gewichtsprobleem: je mindset over voedsel. Trage vertering, moeilijke schildklier, te dure dieetvoeding, vette genen, zware botten, slaapproblemen zonder avondsnack, jojo-effect, gezellige vriendenkring: welke smoes heb jij?

In elk van de 65 hoofdstukken ontzenuwt Nadja Hermann een mythe of een onhoudbare theorie over vet en afvallen. Wat je wél moet doen om slank te zijn en te blijven? Anders gaan denken over eten en drinken, en je gedrag veranderen. Geen excuses, geen diëten – zet de knop in je hoofd om!
Het boek is enthousiast geschreven, verhelderend, actueel en vooral zeer overtuigend.

Nadja Hermann is afgestudeerd als gedragskundige. Toen ze 150 kilo woog, kreeg ze gezondheidsproblemen en besloot ze af te vallen. Veel research en gestaag gewichtsverlies leverden haar nieuwe inzichten op, die ze verwerkte in een grappig blog. Na anderhalf jaar afvallen woog ze 65 kilo, en dat is ze sindsdien gebleven.
Haar eigen verhaal werd razend populair in Duitsland.
Zie https://fettlogik.wordpress.com.
Dieetboeken