Zwart met een gouden randje

Als je klein bent, lijkt alles om je heen te kloppen. Twee ouders, liefde en een huis, dat is niet zoveel gevraagd, toch?
Toch liep mijn leven net iets anders. Ik leerde al snel wat alcoholisme was, wat het effect van pesten op een jong mens kan hebben en hoe het voelt als iedereen je in de steek lijkt te laten. En na heel veel ellende, drank, drugs en foute beslissingen, besefte ik dat ik zelf toch ook wel aan alle problemen meegeholpen had.

Dit is het verhaal van mijn bewogen leven, door mijn eigen ogen en zonder censuur. Ik spreek open over mijn gefaalde huwelijk, mijn verslavingen, de fouten van mijn ouders en die van mijzelf.
Vermakelijk en misselijkmakend tegelijk, heb ik al mijn levenservaring op papier gezet. Ik hoop dat je er iets mee kunt.

Is Zwart met een gouden randje het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Zwart met een gouden randje