Zwarte sneeuw

Rank 2493 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 4 Favoriet 1 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
4 thrillers in 1

David & Sara | Miriam Lucia
Christa komt op een koude winteravond het van huis weggelopen jongetje David tegen. Ze zet alles op alles om hem en ook zijn zusje Sara te redden uit een erbarmelijke thuissituatie. Doet zij dit voor de kinderen, of ook om haar persoonlijke verlies een plaats te geven? Ze krijgt hulp van haar beste vriendin Esther en collega Pim, maar brengt hen daarmee wel in gevaar.

Noorderlichtvrouw | Luc Vos
Een ijskoud avontuur in Noorwegen. Twee vriendinnen, op weg naar het Noorderlicht. Alleen. Op een boot met een man. Hij is een beetje vreemd. Is hij te vertrouwen? Zullen ze het Noorderlicht zien, zoals gepland? In ieder geval verloopt de reis heel anders dan verwacht. En het is ijs– en ijskoud.

Altijd rustig blijven | Annemarie Ros
Wat doet een 18-jarig meisje als ze ineens aandacht krijgt van een oudere jongen, terwijl haar leeftijdsgenoten haar links laten liggen? Wat er ook gebeurt, ze moet altijd rustig blijven, heeft ze van haar vader geleerd. Maar lukt dat haar als iedereen haar in de steek lijkt te laten?

Het Boek | Jacob Dens
Een ongelezen boek, een verdoken hartstocht en een psychiatrisch verleden: op Davids levenspad smelten die drie elementen samen tot een toxisch brouwsel. David strijdt voor zijn ziel in een weekend waarin de lijnen tussen schrift, psychose en realiteit steeds moeilijker te onderscheiden blijken.

Literaire thriller
Thriller
Godijn Publishing
02 november 2020
02 november 2020

Reacties op: Zwarte sneeuw