Skater v.s. Huppelkut

AaronSchabbing 03 februari 2020
Floor, type fotomodel toont onwijs veel interesse in een skater als Sofie. Een type als Floor heeft geen problemen en een skater als Sofie kan nooit verkering krijgen met de leukste en knapste jongen van school. En bovenal kunnen Sofie en Floor geen échte vriendinnen zijn. 'Ik (Sofie) ben een skater en zij (Floor) een huppelkut...

Niets in dit boek is wat het lijkt..
Met een happy-end voor Sofie en Floor als resultaat?

Alle aspecten van het leven van een 15 jarig meisje komen aan bod in dit boek. Liefde, verdriet, vrienden hebben, alleen zijn, geheimen en openbaringen zijn tegenstellingen die de boventoon voeren in dit boek. Harde en heftige onderwerpen worden vlot beschreven en lopen vloeiend in elkaar over. Toch voelt dit voor Sofie zeker niet zo..

Met een knallend slot tot gevolg!

5 sterren van mij, bekroond door de Jonge Jury in 2007 en bekroond Hotze de Roosprijs 2007.

Een aanrader. Het lezen waard!

Meer recensies van AaronSchabbing